mandag 18. juli 2011

Borte bra, hjemme best?

Etter 6 måneder på reise skjer det ofte noe med en reisende backpacker; enten får en innmarri lyst hjem, eller så har en innmarri lyst å bli værende på tur !

Karen fikk mer og mer lyst hjem, i mens jeg bare kunne tenkt meg å bli værende som backpacker noen måneder til. Men jeg ble syk, og situasjonen blir litt annerledes, med 39 i feber, bronkitt eller annet virus , influensshit og rett og slett alt du kan tenke deg på en og samme gang! ÆSJ!

Etter å ha prøvd legen i Costa Ricas 5 dager antibiotikakur og fremdeles ikke god i formen... Måtte jeg tvinge meg selv til legen på ny her i Norge. Blodprøver, tester av blodsukker, røngen av lunger og en titalls andre rare kontroller og spørsmål. Så får vi se da om han finner noen svar! Merker jeg er en smule redd ja!

Bortsett fra sykdom har Norge bydd på kollektivjakt og jobbsøking i Oslo, og for Karen skolejakt i Kristiansand! Det skal bli spennende å gå en ny høst i møte her i Norge!Så får vi se når jeg snører sekken og reiser igjen! Jeg håper det blir snart snart snart, men først må jeg bli frisk frisk frisk!

Heidå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar