mandag 22. november 2010

Turen går til...

Ruta er satt:

India, Nepal, Vietnam, Hong Kong, New Zeland, Australia, LA, Mexico, Belize,Guatemala, Nicaragua, Costa Rica, Peru, Buenos Aires -Argentina, Cape Town

5 kontinenter
15 land
7 måneder
En hau med flyplasser og massevis av fly
På elefantrygg, På flere hester, bak på motorsykkel, båtturer, sykler, busser, Rulletrapp, And we will do it all in our walk of fame!


Guidet tur fra Dehli-India til Katmandu-Nepal
Krysning av Vietnam fra nord i Hanoi til Ho Chi Minh (Saigon) i sør ..
Krysning av Australia , fra Sydney i sør- Cairns i nord
Med Ticabuss fra Mexico - Costa Rica
Bestige Machu Pichu i Peru
Shake til musikk som Bachata og Reggeaton


... Hurra, dette blir bra! :)

6 kommentarer:

  1. Oo, skal dere være lenge i Mexico? Jeg kan jaggu meg gi dere et par tips om dere vil sove i trær, besøke råfin kaffeby, drikke kaffe på vakre plasser eller besøke de gamle indianerne :)

    Hilsen Namsos

    SvarSlett
  2. åhh... vanvittig flott rute!! gleeeder meg til å følge dere :D

    SvarSlett
  3. Åååh detta blir braa ;)Gleder meg til å høre hvordan dere har det underveis! Hihih.

    SvarSlett
  4. Hanne! Vi skal være i Mexico i ca 10 dager. Ta oss fra Mexico city og nedover. Det er planen til nå.. Ingen fler ;)
    Vi tar gjerne imot tips!!! :D
    Sove i trær?
    Fin kaffeby?? Fortell! :D

    SvarSlett
  5. Godt nytt år!
    Nå er vel du på vei fra Dehli til Katmandu, mens vi rydder opp etter jula og planlegger taktisk tilbaketrekking Norge rundt; Mamsen og Sheeba til Odda, Tobias til Bergen og jeg til Sandnessjøen via Odda/ Oslo/ Trondheim.
    Vi gleder oss til å høre nytt fra deg.

    SvarSlett
  6. Godt nytt aar til alle dere fra baade meg og Karen! Fint at dere kommer dere tilbake til hverdagen igjen. Vi har kommet inn i reisemodus og har planene klare fremover de neste dagen :)

    SvarSlett